2011. július 4., hétfő

Fél perces megoldás

Gondoltam annak örömére, hogy a 30 Seconds To Mars lassan többet koncertezik hazánkban, mint a Pendulum és a The Prodigy együttvéve, itt is promotálom őket egy kicsit. 2011.08.13. 21:30kor a Sziget nagyszínpadán láthatjuk az énekes-színész Jared Leto csipet-csapatát, miután Amy Winehouse néhány rehabos hónap után is túl sok időt tölt  a ködös Albion borházaiban és lemondta fellépését. Nomen est omen ugye, nem kellett ezen meglepődni... A 30STM meg örül, ha hívják, mert láthatóan Európában jobban fut a szekér, mint Amerikában.
Mivel az utóbbi hetekben az ismerőseim a Facebook falamon a sz@rt is kiposztolták a populárisabb 30sec nótákból (értem ez alatt a The Killt, a Hurricanet vagy a This Is Wart), én egy olyat osztok meg veletek, aminek a videójába szerettem bele először. Los Angeles nagyon szép képekben - engem ennyivel megvettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése