2011. július 24., vasárnap

Monte Carlo

A mazochizmusomat gyakran abban élem ki, hogy idióta filmeket nézegetek szabadidőmben. Ezen az esős vasárnap délutánon sem tettem másként.
Választásom ma egy többek között hazánkban forgatott, a szerintem csudiszép Selena Gomezzel megspékelt rettenetre esett.


Story: A három főhősnőnk Texasból Párizsba ruccan át nyaralni, ahol egyiküket egy híres brit örökösnek nézik, aminek ők persze nagyon örülnek, és az árral sodródva végül Monte Carloban kötnek ki.
Cast/crew: A három grácia szerepében Selena Gomez (ő egyben brit burzsuj is), Leighton Meester és Katie Cassidy. Mellettük feltűnik még a Gleeből ismert Cory Monteith, kb 30 perc erejéig a veterán Andie McDowell és az annyi-filmben-láttam-már-mégsem-tudom-hogy-hívják Brett Cullen. A rendező és forgatókönyvíró Thomas Bezucha, akinek munkáját én nem ismerem, de 2005ben neki köszönhettük a Kőkemény család című szösszenetet, amiben bár Rachel McAdams is szerepel, nem voltam hajlandó megnézni, mert Sarah Jessica Parker főszereplője.

Forgatókönyv: Egy Jules Bass regény alapján készült, így az ötletet nem fikázhatom, mert a könyvet nem olvastam. De gyanítom rendesen átdolgozhatták, mivel Selena szerepét eredetileg Nicole Kidman játszotta volna... De a történet amúgy gyenge, a karakterek gyengék, a könyv gyanítom nem egy fejlődésregény. Ilyen kis nyálas-tini mozihoz képest is az, mert ahhoz túl valósághű, hogy poénre vedd, de túlságosan hülyének néz a végén ahhoz, hogy tetszen.
Színészek: Az átlagos és a kifejezetten gyenge jelzőket tudnám használni az alakításokra. Igazából mindenki azt hozta, amit megszokhattunk tőle, így nem mondom el, hogy ki a gyenge, és ki a még gyengébb.
Rendezés: Szerintem der Herr Bezucha nem tudta eldönteni, hogy a történet melyik szála legyen a fő irányvonal, így túl sok időt töltött el a mellékvágányokon, és végül a 3 rész közül egyiket sem sikerült elfogadhatóan levezetnie.
Látvány: Voltak szép kis snittek párizsi, monte-carlói tájról, ezt feldobta a néhol egy-egy budapesti helyszín, ami azért szívet melengető volt.
Zene: Jött ki soundtrack, a komponált cuccokból. Amúgy Mikát ismeretem fel, másra nem nagyon emlékszem. A végén Selena Who says című nótája is felcsendül azért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése