2010. szeptember 15., szerda

The Tudors – akikre érdemes nyálat verni

Undormányos poszt következik Tőlem.
Sajnos nem tudtam visszafogni magam. Ugyan késve találtam rá a magyarul Tudorokként nevezett nagyszerű Michael Hirst (Elizabeth: Az Aranykor) sorozatra, azonban nem tudtam elmenni amellett mennyi helyes emberkét csempésztek bele az alkotók ebbe a 4 szezonos kosztümös történelmi szappanoperába.

Minden további bevezető nélkül, lássuk, kik azok, akikre érdemes nyálat verni, és kiakasztani a DUGNÁM gombot.
faszbuk_dugnam

Kezdjük a listát a nyilvánvaló személyekkel.

Elsőként ismerkedjetek meg Henry Cavill-lel, aki sok más cím mellett The Duke of Suffolk volt a sorozatban. Meg Henry kis pajtása, és kerítőnője. Legalábbis egy csomó jányt együtt sikerült felszedni.

henry-cavill-state-supreme-courthouse-01 notedward

A sorozat későbbi szezonjaiban tűnik fel aztán a másik nagy nyáladzsásra okot adó Max Brown, aki Edward Seymour-t alakította. Nem kevés jósággal.
 MV5BMjAyNjM4MTExN15BMl5BanBnXkFtZTcwODgzNzYzMw@@._V1._SX410_SY352_

play-boys-cover-489x651

2009-11-max-brown--guest

Ezt a helyes úriembert követi egy kissé idősebb vetélytársa, Jeremy Northam, aki meg Thomas Moore-ként parádézott. Aztán nem.
Mindenesetre a fiatalabb kori képeit böngészve legalább olyan kis helyes volt, mint a fentebbi emberkék, de az idő sem áll rosszul nekije. Ötezer fimben láthattuk már, a Tudorokban is érdemes. :)
jeremynortham017dq

statement

 

A lista vége felé jöjjön a kissé keveset szerepeltetett, de annál inkább megnyerő külsejű David Alpay, aki meg Mark Smeaton volt Henry udvarában.

THE TUDORS - Season 2



És hát így a végére tartogattam az én személyes kedvencemet. A mindig ráncos homlokú Chapuys-t, akinek a nevén mindig nevetek, hiszen Anthony Brophy-nak hívják.
Nos,…hát mindenkinek van valami kattanása, nekem ő volt. Mert ugyan nem a legszebb ember a világon, egen csak öreg is, de nagyon bírtam, ahogy törte az angoltot, meg a szerep is egészen hozzá illett. Kosztüm nélkül azonban felejtős. ERŐSEN.
Chapuys the Tudors

THE TUDORS - Season 2

(Milyen jól elbandáznak a kis cuccaikban. Aranyos. :D Anthony nagyon oszt valamit – nézzétek a homlokát, ráncolja!! -, David meg figyel, Henry pedig LOL’D)

Hát, remélem a lista első négy alfahímje kicsit közelebb vitt benneteket ahhoz, hogy hozzálássatok a sorozathoz, vagy legalább felkutassátok a színészek egyéb filmjeit. Én valószínűleg ezt fogom tenni, ha végre kivégzem a negyedik évadot is.
:p~

A posztért a magam nevében is elnézést kérek. :D

2 megjegyzés: