2010. március 21., vasárnap

Dél(után)i harangszó

Kerestetek valaha értelmet a rajongásban? Gondolkodtatok el valaha rajta, hogy vannak-e pozitív hatásai a megszállottságnak? Mert azt azért be kell vallani, hogy ez igazából egy negatív dolog, még akkor is, ha pillanatnyi örömet okoz. Vagy nincs igazam? Mindegy, én így gondolom...
A minap azonban egy igen pozitív effekttel is találkoztam, amiért köszönetet kell mondanom, amit itt meg is tennék: Köszönöm Kristen Stewart!

Azt ugye még az is tudja, aki nem ismer, hogy egy cseppet megszállotja vagyok ennek a leányzónak. Egy csütörtöki interjújában pedig csak ígymellékesen megemlített egy zenekart, akikről valószínűleg nem igazán hallottam volna különben. Ez a Broken Bells volt. Most pedig róluk szeretnék szólni.

Egy igen fiatal együttműködésről van szó, hiszen 2009 szeptemberében indultak. Két, zenei téren azért ismert egyénről van szó. Egyikük a Danger Mouse néven elhíresült producer Brian Burton, aki tönnek közt a Gnarls Barkleyt is alapította. A másik fazon James Mercer, aki a Thee Shins zenekar frontembere, de közreműködött néhány Modest Mouse dalnál is.
Alig két hete jelent meg a bemutatkozó albumuk, ami egyszerűen zseniális. Tudom, hogy sokszor hazsnálom ezt a szót, de hallgassátok meg, komolyan! Van itt miden: pszichedelia, hip-hop, pop, folk.. És valami értelmetlenül tökéletesm feel good egyveleg. Kicsit Beatles, kicsit Morcheeba, kicsit Blur. És még ki tudja mi minden, amit elsőre nem vettem észre!
Kislemezük eddig kettő jött ki, ezeket itt is meghallgathatjátok. De az egész album MUST, úgyhogy uccu neki!

The High Road


Vaporize

2 megjegyzés:

  1. már ismertem a Broken Bellst, pontosabban kaptam már Broken Bellst meg talán hallgattam is egyszer régen. ideje frissíteni :)

    VálaszTörlés
  2. én nem tudom abbahagyni.régen voltam ennyire függője valaminek(zenei téren).az őrületbe kergetem vele az embereket körülöttem...:D (ja, milyen fura:vannak emberek körülttem! már el is felejtettem, milyen érzés ez:D)

    VálaszTörlés