2010. január 20., szerda

Twilight manhwa - Mi jöhet még?

Az imént olvastam az Anime News Network-ön, hogy Stephenie Meyer regényfolyamából manhwa (kóreai képregény, mint japánban a manga) fog készülni, és az első kötet illusztrátora nem más, mint Young Kim. A Yen Press indította kötet március 16-án jelenik meg, 350,000 példányban. 2 kötetesre tervezik az adaptációt. (Nem tudom, hogy ez az első regény adaptációja lesz-e, de gondolom.)
Itt láthattok egy oldalt a készülő képregényből (szerintem eléggé bénán néz ki. Kóreai művészektől láttunk már jobbat. Lásd:Shin Angyo Onshi )


Itt bővebben olvashattok a témáról angolul:
http://shelf-life.ew.com/2010/01/20/exclusive-twilight-the-graphic-novel/

Szerintem a világnak nem kellett még egy adaptáció, ráadásul ilyen formában.. de hát ők tudják. Sokadik bőr. Ez kell a tinijányoknak.

3 megjegyzés:

  1. ha beleütközök valahol, beleolvasok majd, de különösebben nem hoz lázba :D meg figyelj csak, mi a különbség megjelenésben a manhwa meg a manga között?? mmint értem, h japán meg koreai, de mégis. világosítsd fel tudatlan lelkemet! :D

    VálaszTörlés
  2. hát az biztos, hogy én ezt nem fogom megvenni/letölteni/elolvasni :D

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom ani, annyit nem olvasok. De a kóreaiak kurva szépen rajzolnak. Mármint ezen az emberen kívül. :D

    VálaszTörlés