2010. január 10., vasárnap

the worst movies of 2009 (aka shit happens)

Terveztem egy postot, a 2009es év filmje (nálam) címmel, de erre még várnotok kell. Takarítottam a gépemen és úgy éreztem, hogy inkább a legrosszabb filmekről írnék előbb. Vagyis megemlítenék ötöt, amit végiszenvedtem. Sorrend nélkül, mert lehetetlen sorrendet felállítani. Egyik rosszabb, mint a másik.

1. Paper Heart - nem fűzök hozzá kommentet, írtam róla korábban egy kritikaféleséget





2. Spread - Ashton Kutcher miatt muszáj volt bepróbálnom. A film egyetlen pozitívuma, hogy Ashton van benne. És ez valójában szinte mindenki másnál negatívum.





3. Observe and report - Seth Rogen, tehát must. Remek dark comedynek is nevezték néhány kritikában. Nekem nem jött át.




4. I love you Beth Cooper - Hayden Panettiere van benne, így valójában én sem tudom, mit vártam. Az egyetlen film, amit még ő sem tudott nekem elrontani az a Fireflies in the garden volt.





5. Post grad - Hát, Alexis Bledel miatt be kellett próbálni. Plusz a rövid tartalmi ismertető után (sokak számára érthető okok miatt) úgy éreztem, hogy ez nekem való film lesz. Nem lett. Pozitívum max a cuki srác benne eyecandynek. Na jó, még Rory szemei is. De aztán kifújt. Ja nem, bocs: Jane Lynch.



A TOP5ban nem kaptak helyet, de mindenképpen meg kell említeni a következő filmeket még: The unborn, He's just not that into you, Angels and demons, All about Steve, Transformers2.
Röviden ennyi. Várom a véleményeket akár ezekről a filmekről, akár további legrosszabb film esélyesekről!:)

5 megjegyzés:

  1. Trick'r'Treat. annyira elképesztően fos, hogy már nem is azon röhögsz, hogy mennyire szar, hanem azon, hogy még azon se tudsz röhögni, hogy mennyire szar.

    VálaszTörlés
  2. bazz, tényleg.el sem hiszem, hogy ezt nem raktam a listára:D all time number1!xD

    VálaszTörlés
  3. Kétszer lett linkelve a Spread trailere. Nem?
    Egyébként asszem ezekből egyet láttam, de nem is érdekeltek, úgyhogy megmenekültem...ezúttal.
    Az Observe and Report szerintem mondjuk méltatlan, én azt nagyon szerettem. :D

    VálaszTörlés
  4. köszi, javítottam. :) observenél tartom magam: nagyon nem tudtam vele mit kezdeni...:D

    VálaszTörlés
  5. A többit nem láttam, de az Observe and Report az valami elképesztően szar.. teljesen egy szmötyi, fingom nincs mit akartak vele mondani.

    VálaszTörlés