2010. február 10., szerda

Dugnivaló Ötök Társasága

5. Jared Leto
Rekviem egy álomért. 30 second to Mars. Ring any bell? Polihisztor színészünk finom vonásaival, durván beesett szemeivel lopta el a szívem. Nem egy klasszikus férfi szépség, de szőrösen igen is megvan a maga sármja. Szeressük. És mert jó. Ennyi.


4. Ryan Reynolds
Ha jól láttam csak egy ember (áldja meg az Isten, és Ryan) listáján szerepel. MEG VAGYTOK TI HÚZATVA? Ő Mr. Kockahas. Mennyen a picsába Jacob (ne, azért ne menjen), meg a 6-pack (vagymi), Ryan egy férfi isten, és még szőrös is. Bolond lennék kihagyni.



3. Gustav Hammarsten
A blogolvasóknak nem kell bemutatni, de azért mégis megteszem. Ő a Brüno c. filmben alakított hatalmasat, mint Brüno szívszerelme. Egyébként egy tök normális alak Svédországból. Mágnes szerint egy kis kobold, de szerintem a skandináv jegyek miatt abszolút imádnivaló. Az meg, ahogy németül beszél örök gyönyör nekem. Úgyhogy fakkye, ő a harmadik.



2. Chris Noth
Ő volt Carry örök szerelme a Szex és New York-ban.
Kérdem én: Lehet elfelejteni izgalmas, férfias hangját, igéző partiszemöldök alá bújtatott pillantását? Ugye hogy nem? Brrr. Ballonkabátban dugnám.



1. Kenneth Branagh

Ő az én alfa és omega-hímem, bár kissé öreg, és Emma Thompson-t is sunázta egy időben, azért megbocsájtottam neki, és azóta örökkön-örökké összetartozunk. Lélekben. Egyébként egy nagyszerű Shakespare színészről van szó, aki olykor-olykor feltűnik nácis történelmi drámában, Harry Potter filmben, illetve félbevágja magát azért, hogy Will Smith ellenfele lehessen a vadnyugaton. Sokoldalú, és sármos. Kell ennél több?

2 megjegyzés:

  1. pontosan ilyen listára számítottam. a jó szó a... bizarr :D

    VálaszTörlés
  2. ööö...egyedi:D letot sunáznám én is:D simán:D

    VálaszTörlés