2010. február 12., péntek

Whip it! - Indie görkoris asszonyállatok



Hetek óta szemezek ezzel a filmmel, de őszintén megmondom nektek, leginkább tartottam a megtekintésétől, mert a trailer alapján nem vártam túl sokat tőle. Attól tartottam, hogy az itt összekeverendő stíluselemek egyszerűen széttaszítják majd egymást, és egy élvezhetetlen katyvaszt alkotnak, amiben Ellen Page végre megbukik a szememben, és nem isteníthetem tovább.
Hát jól ráfaragtam!
Hiszen a Drew Barrymore rendezte film szárnyal..izé száguld a maga nyolc kerekén a totális sikerig. A Whip it! egy fantasztikusan vicces, és stílusos film. Sok film járt már ezen a nyomvonalon, de ez a műremek csak hozzáadta a maga különcségét és új sémát teremtett. A Stílusost.

Hányszor láttuk már a következőt?
Fiatal lány keresi az útját, az anyja terelgetné amiből elege van. Csak a legjobb barátnője támogatja, amikor egy teljesen őrült dologba fog, amiben megtalálja önmagát, azonban ez ütközik az anyja és a család értékrendjével, de végül, mint mindig megszerzi a szerettei támogatását, és ha nem is nyer a végén, mégis boldogan él, míg meg nem hal?
Dióhéjjban ennyit érdemes tudni a film történetéről.
Ami igazán feldobja a hangulatot, az a stílus, mint írtam.
Görkoris lányok, őrületek, veszélyesek, és borzasztóan viccesek. Szakadtunk már a neveiktől is: "Jabba the Slut.." De ha megismerjük őket, és a szokásaikat egyszerűen odatapadunk a képernyőhöz. Drew Barrymore hatalmasat alakít, nem túl hivalkodóan íródik bele a forgatókönyvbe, egyszerűen kiugrik az őrült, tomboló szuka karakterével, aki a vőlegényét is szétveri - szeretetből -. Nem láttam még ilyen szerepben, de IMÁDTAM!!!! Ellen Page-re mást nem tudok mondani, hogy őt átvették a Juno-ból ebbe a filmbe, adtak rá görkorit. Ő a sztenderd indie lázadó, aki ismeretlen bandákért rajong, fura szokásai vannak, és indie cuccokban tetszeleg, de valahogy ez annyira jól áll neki, hogy máshogy nem is nagyon akarom elképzelni. *girlcrush* :D
Meg ahogy az edzőt szívatják az elején, na az is a totális őrület.
Nem tudok többet írni egy jó filmről, amit tulajdonképpen már néznetek kéne.
EBBEN A PILLANATBAN IS!

Pár kedvenc két a végére a filmből









1 megjegyzés:

  1. Kristen Wiig és Jimmy Fallon. Nekem itt eladták már a filmet. Ettől függetlenül nem vágtam magam hanyatt tőle. Nekem kicsit lapos volt, sorry:( De pár poén miatt itt is többször nézős lesz azért. Első filmnek kifejezetten jó volt.

    VálaszTörlés