2010. február 5., péntek

Top Ten Men

Az utóbbi napokban mindenki listákat írt. Vagy csak én találkoztam az összessel...Anyway, most én is írok. Mert megtehetem. Pasi Top Tíz. A legjobb lista, amit el tudok képzelni...

1. Robert Pattinson - Szerintem nincs mit magyarázni. Ha szőrös, akkor nincs nála tökéletesebb hímnemű lény.


2. Jesse Eisenberg - Ez nyilván több magyarázatra szorul...De azon kivül, hogy olyan kis édes kutya feje van, nem tudok jobbat mondani. Olyan kis szerencsétlen. Úgy imádom.:)


3. Ryan Gosling - Láttátok a The Notebookot, ugye? Ha nem, akkor nézzétek meg. És Half Nelsont is.


4. Ryan Reynolds - A kettes számú Ryan. "I want a perfect body..." (Radiohead:Creep) Tőle a The Amityville Horrort ajánlom, mert abban szőrös is.:) Amúgy pedig olyan édesen beszél. Csak figyeljétek a száját!


5. Seth Rogen - Mert olyan hangja van, hogy berosálsz. És mert nagydarab. Van humora. Göndör a haja. Barna a szeme. És általában szőrös.:)


6. Joshua Jackson - A Dawson és a haverok óta vagyok belé szerelmes. És bár a Fringe nálam még nem nézős sorozat, gyanítom egyszer miatta az lesz...


7. Ryan Phillippe - A Ryanek a gyengéim úgy tűnik...:p Pedig ő szőke és kék szemű. Láttátok a Flags of Our Fatherst? Nem? Ideje pótolni... Abbie Cornisht meg eltűntetni mellőle...


8. Marat Safin - A tenisz nem egy unalmas sport. Főleg ha ő játszik...:)


9. Timothy Olyphant - A Sikoly második részében volt olyan aki nem neki szurkolt? Most komolyan!


10. Hugh Laurie - Mert egy zseni.


2 megjegyzés:

  1. Ryan Philippe? Há nehárágudj...! :D:D

    VálaszTörlés
  2. tízből hat. szóval ezt a listát frankón sunáznám. mibajod rájennel, mágneska? :D:D

    VálaszTörlés