2010. február 6., szombat

Férfiak, akiket. Top 10.

Annyira nagyon megtetszett csokis bejegyzése, hogy úgy döntöttem, ideje nekem is írnom egy Top 10 Pasi- listát, számot vetek a tavalyi meg tulajdonképpen az eddigi összes évvel. Kezdjünk neki!

10. Zachary Levi
Igen, itt van Chuck, aki kockaként aranyos; amikor meg szpáj, és esetleg egy bőrkabátot is aggatnak rá, mint Prágában vagy éppen ezen a remek kis fotón, akkor aztán tényleg ellenállhatatlan. És ami a legfontosabb: baziMAGAS!







9. Johnny Depp
Valójában itt nincs mit magyarázni. Ollókezű Edward óta (Edward.. itt már nem is lehet kérdés :D) egyre jobban. Zseniális színész, nagyszerű ember. És szuperszekszi. (De kevésbé magas. Ezért a 9. hely)





8. Jackson Rathbone
A Tvájlájtban meg a Nyúmúnban is a legnevetségesebben "megparókált" díjat ő kapná szegénykém, de. Akkor figyeltem fel rá, mikor a DVD extrában kommentelgette a filmet, és szakadtam a kis hülyeségein. Aztán megismerkedtem a 100 Monkeys-zel, meg a parókamentes képeivel, és láv. Szóval színész is, zenész is, jól is néz ki. Kevésbé magas, de a kivillanó has és a tetoválás ellensúlyozza a magasságbeli hátrányt.




7. Toby Stephens
Egyszerű a képlet: magas+szívszorítóan szenved+BBC klasszikusban szerepel. Mert nekem ő Az Egyetlen Mr. Rocseszter. Hörr. Sokat filóztam, hogy róla is "magán"-fotót tegyek-e föl, de nem. Ő a kivétel, mert ezt a nézést nem lehet lehagyni erről a kis listáról. Szóval bemutatom: Miszter Rocsesztert!


6. Hugh Laurie
A Top 10-es listám legzseniálisabb színésze. Ez kétségtelen. A Fekete Vipera, a Frie and Laurie, és hát ugye a House (a sort folytathatnám, de aki nem hiszi, lessen bele mondjuk egy SNL-be) mind- mind ezt igazolja. És brit. Brit akcentussal. Igazi brit feketehumorral. Tökjól ír, és jól néz ki ötven felé is. Ja, és csak zárójelben: magas. Mit akarhatnék még?




5. Robert Downey Jr.
A színészi képességeit talán nem is firtatnám, hívószavak: Satan's Alley, The Soloist vagy éppen egy Sherlock Holmes. Imádom. Egyébként a Sherlock-ban zuhantam bele teljesen és tényleg végleg: szőrös és hosszabb a haja. Ebben a kombóban szeretem a legjobban. Ezen a képen pedig Serlokk éppen. Oké, mégegy nem magánfotó, de nála sem bírtam ki. Jaés nem magas, de majd lehajolok.

4. Colin Firth
Naigen, egy újabb klasszikus: magas+BBC-s kosztümös film+A single man= Kolin. A tavas-vizes jelenet volt zsenge kamaszlétem egyik legszebb filmbeli jelenete, mind a mai napig nyivákolok, ha meglátom :D Szóval innen indult, és akkor néhány jobb vígjáték, Bridget Jones meg Love Actually után St. Trinians, ami kifejezetten felejthető, de éppen most zsebelt be egy Oscar- jelölést az A Single Man-ért. Teljesen megérdemelten. Kettes számú kedvenc jelenetem a BJ DVD-n van extraként: saját magaként ad interjút. Priceless! :D



Jöhet a dobogó.

3. Kiss Tibi
Ő a kakukktojás, mert magyar is és zenész is. Kamaszkori nagy szerelem, aki mind a mai napig totálisan felvállalható. Hang. Haj. Cigi. Zeneszerzőség. Szövegíróság. Magasság. Rendben van teljesen. Sajnos a mostani Kvimbi- dalokból hiányzik az alkohol meg gyógyszer meg az egyebek befolyása, kicsit megkopott a dolog, de Tibi attól még Tibi. Ő az egyetlen, akivel személyesen is találkoztam, és hát... MegaHÖRR. Ezen a képen igazán önmaga, koncerten, számok közt. Adj egy slukkot a cigidből, szeress belém te ringyó.



2. Lee Pace
Pushing Daisies. Innen indult minden, aztán csak miatta néztem meg a Miss Pettigrew Lives For A Day-t, aztán a The Good Sheperd-öt, majd a The Fallt. És ő is szerepel az A Single Man-ben egyébként. A Miss Pettigrew aranyos film, TGS kicsi csalódás (nem miatta, persze hogy nem :D). Node a The Fall... a kedvenc filmem lett. Több figyelmet érdemelne, gyönyörűen fényképezett-rendezett cuccos. Magáról Leeről annyit, hogy amikor elmosolyodik, akkor kicsit megáll a világ, majd mikor újra kapok levegőt, akkor forog tovább. A mozdulatai, a színészi játéka... ómáj. Nem véletlenül került ilyen előkelő helyre. Ja és mondtam már, hogy baromi magas? :D




1. Robert Pattinson
Gyönyörű. Brit. Szőrös. Vicces. Kócos. Magas. Budapestre jön. TÖKÉLETES.

1 megjegyzés:

  1. Chuck! KIHAGYYTAM CHUCKOT A LISTÁMRÓÓÓÓÓÓÓL!!!!!váváávávávávává

    VálaszTörlés