2010. február 6., szombat

Girlcrush list

Ha másnál nem is, a szerzőtársaimnál mindenképpen sikert aratott a tegnapi kis listám, így most tőlük is várható egy-egy hasonló összeállítás. Mielőtt azonban ők jönnének, én közzé teszek másik top 10-t, ezúttal női szereplőkkel. Igen, csajokkal. Girl Power, meg minden!:)

1. Kristen Stewart - Ez nem volt kérdéses. Nincs elég hely itt kifejteni az okokat. Lehet indítok majd erre egy külön blogot, ha már mágnes felhozta tegnap az ötletet...:D Queen of BadAss!


2. Hayley Williams - Ha valaki nem tudná, ő a Paramore énekesnője. Olyan hanggal, hogy besza-behu (például itt egy KOL coverrel). Megéri őt twitteren követni, néha arról is beszámol, hogy pipilnie kell...:)


3. Kristen Bell - Még akkor is, ha a Veronica Mars óta kábé nem szerepelt semmi érdemlegesben, az annyira jó volt nekem, hogy azóta is követem. Vicces (az ő twitterét is ajánlom figyelmetekbe) és énekelni is tud. Néha ezt a kettőt egyszerre teszi. Például ebben a csodában.


4. Kate Moennig - Ő mindig csak Shane marad nekem. És ez bőven elég is...:)


5. Pink - Mert a színpadon is zseniális és a klipje is rendben vannak. A dalszövegei meg ütnek. És minden esetben élőben énekel. És ő is van twitteren.:)


6. Dakota Fanning - Sokat gondolkodtam rajta, hogy ő listás legyen-e, mert olyan kis fiatal még ő ehhez. De a Hounddog és az I Am Sam miatt muszáj volt. Csak 16 éves. Hihetetlen.


7. Sandra Bullock - Az Aludj csak, én álmodom óta szeretem. Ő tuti mindig megnevettet. Akármilyen fos is volt az All About Steve, volt hogy ott is mosolyogtam.:p


8. Sarah Michelle Gellar - Ő Buffy. Ennyi. (A The Air I Breath-t nézzétek meg, ha fosok is a kritikái, szeritnem zseniális egy film.)


9. Anna Kendrick - Ő friss listás. Rocket Sciene és Up in the Air. És a Vanity Fair fotózáson elhagnzott mondata ( 'Everyone can see my vagina') miatt juott be a 9. helyen.


10. Scarlett Johansson - Woody Allen is szereti, akkor én miért ne tenném. Durván jó filmjei vannak. Meg egy Ryan Reynoldsa... Meg ő is dalol persze.



Most nem lett ugyan listás, de máskor lehet az lett volna: Ellen DeGeneres, Kate Beckinsale, Kristen Wiig, Drew Barrymore, Emma Watson...Áh, hagyjuk, sokan vannak. :D

7 megjegyzés:

  1. tízből kilenc. most akkor mi legyen az én top 10-es girlcrushommal? :D:D

    VálaszTörlés
  2. ezen a képen Sandra BUllock totál úgy néz ki, mint a szilikonból Kátá anyja XD De nem?

    VálaszTörlés
  3. válassz más képeket.és mást írj kommentként a névhez:D amúgy meg scarjot szeressed csak...xD
    sandra bullockot meg ne sértegesd kátá mutterjával:D

    VálaszTörlés
  4. honnan tudtad, hogy ő az az egy? XD

    VálaszTörlés
  5. meg ez a kép is... búúúbz! érted?? búúúbz. értem már, miért szereted. lelki társak vagytok :D én valahogy nem tudok azonosulni véle.

    VálaszTörlés
  6. kabbefacom:D i don't like big boobs, i liek big butts:D http://www.youtube.com/watch?v=-kYYuKbxa30

    VálaszTörlés