2010. február 7., vasárnap

Top 10 at (almost) ten

Haligalihopláré, itt jelentkezem újra én! Megtárgyaltuk csokoládé kolléganővel, hogy ez úgy lenne a jó, ha a Top sorozaton végigmenne az egész írói gárda, és Baniani már elő is rukkolt az ő kis csapatával. Több okból kifolyólag is nagyon várom meari listáját, érzem, hogy nagyon beteg/perverz fejekkel szolgálhatna nekünk, szal hajrá M! Na és most jön az én seregem, enyhe átfedés megfigyelhető lesz. Nem tudtam először hogy milyen szempontok alapján rakjam őket össze, teljesítmény, külső, sunáznám, szóval itt most minden lesz, a sorrend nem mindig mérvadó. Kivéve az egyértelmű első helyemet.


10. James McAvoy

Nem vagyok egy nagy sírórívó-filmrajongó, menekülök a love storyk meg a sírás elől, de amit ez az ember művelt a Vágy és vezeklésben (értsd: felkenjük Keirát a könyvtárban a polcra) az számomra felejthetetlen. A bánatos tekintettel nem állt összhangban az a hév, ahogy ott figurázott, szóval biztos vagyok benne, hogy a srác tud valamit, bárcsak tesztelhetném ezt a teóriámat egyszer...



9. Joaquin Phoenix

Az én fejemben ő egy vulkán. Látszik rajta valami baromi nagy düh meg elégedetlenség, tudjuk, hogy zavaros a családi háttere, múltja, meghalt a bátyja, akire felnézett, szóval lehet érteni, hogy ő miből építkezik. Kicsit elindult a leejtőn mostanság, a jézuskrisztus szakáll nem jön be, de reméljük hogy még sok helyen fog feltűnni (filmileg) (is).




8. Colin Firth

Átfedés alert!! :) Róla már volt szó, nem is nagyon kell ragozni. Annyira egy bizalmat ébresztő feje van, olyannak tűnik, aki nem egy szószátyár típus, szemlélődő, nyilván kettő darab mondattal meg egy átöleléssel meg tudna nyugtatni bármilyen zaklatott hölgyet (nem tudom, mi az alapja az ilyen feltételezéseimnek, ne is kérdezzétek). Az a fajta, akihez szó nélkül hozzáadnám a lányomat (ha lenne), hogy tündérkém, ő sosem cseszne át a palánkon. De előtte inkább én mennék hozzá, mely esetben nyilván nem javasolnám a gyermekünknek, hogy menjen hozzá az apjához.




7. Roger Federer

Ő nem egy szépfiú. Nézem, nézem a TV-ben amikor játszik, és annyira, de annyira szimpatikus. Egyrészt gyönyörűen teniszezik, a mozdulatai olyanok, hogy néhány egykezesfonákröpte után elmorzsolok egy-egy könnycseppet... A játékostársairól mindig tisztelettel nyilatkozik, meccsek után sosem marad el a baráti hátlapogatás, alaphangon 3 nyelven beszél, jótékonykodik, világpolgár (nabumm). Arról már ne is beszéljünk, h barátnőjével (oppárdon) feleségével k.va régóta együtt van, és neki nagyobbnál nagyobb gyémántok villannak meg az ujjacskáin, szóval Roger mellett vsz nem kéne a hónap végén fokhagymás pirítóst vacsiznunk. Ja, és nyár óta két cuki ikerlány apukája is. Eszményi. Lett volna, ha nem lenne már nős, ugyebár csak ez állhatott közénk.




6. Jim Sturgess

Friss szerelem, nincs tudományos alapja, merthogy az Across the universe-t a lávsztori undorom miatt nem néztem meg, de meghallgattam a dalokat. Egyszer nyomná le nekem, hogy All my loving I will send to you, vsz ott érne véget földi pályafutásom. Ennek a srácnak a hangszíne a végzetem. Hogy lehet mindehhez ien huncimunci fejecskéje és ennyire nagy barna szeme? Ki érti ezt? Ki érti ezt? Én nem..




5. Brad Pitt

Nem viccelek. Gondolkoztam, hogy az ő nevét ide leírni az bugyutaság, mert hát na, Brad Pitt... De itt felötlött az az elméletem, amit rengeteget hangoztattam, miszerint neki az a fő problémája, hogy k.jól néz ki. Épp ezért senki sem figyel arra, h milyen színész. De én meg nagyon szeretem, ahogy színészkedik. Be kell vallanom, h egyik kedvencem a Harcosok klubja, és hát egy Tyler Durden a full undormány piros napszemüvegében azért beleégett az agyamba. Vsz miatta alakult ki a szőke haj -kék szem fétisem (amit a lista előbbi tételei nem támasztanak alá, tudom). Na meg 12 majom meg mókázás a Blöffben, úgyhogy NEM NEM NEM ÉS NEM, nem hagyhattam ki :D Brad, I see you! (ha lophatok az Avatarból).




4. Michael C. Hall

Mint Dexter. Amikor felveszi a hosszúujjú gyilkolós ruciját, hát az not bad. Ha valakinek ki kell nyírnia engem, csak ő lehet az... Benne az a nagyon vonzó, hogy nagyon tehetséges, szerintem. Legalábbis. Nem csak a Dexben, hanem a Six feet underben is, megérdemelte a Globe-ot, és reméljük minden rendben lesz vele a továbbiakban is.



3. John Cusack

Leginkább Pop, csajok, satöbbi.. Oly nyúzott feje tud lenni, annyira olyan mint egy átlagember (külsőre), annyira okosakat ír twitteren. Simán el tudom képzelni, hogy elmegyünk egyszer kocsmázni, cigizgetünk és a könyvekről meg zenékről beszélgetünk.





2. Nagy Zsolt

Őt baromira nem bírtam, azt meg mégjobban nem bírtam, ahogy sztárolták (már ha esetében használhatjuk ezt a kifejezést, tekintve hogy ez itt Magyarország és ő viszonylag igényes filmekben játszik). De aztán jött a Szezon és megvilágosodtam. Született tehetség. Szó szerint, mert amit ő figurázik, azt nem tanulta (úgy tudom, nem járt a Színművészetire). Annyira ráérez a dolgokra, hogy szerintem nem semmi. Jó, tekintsünk el az Állítsátok meg Terézanyut!-féle gagyiktól, de a Szezon, vagy akár a Kontroll suttyó ellenőr fiúja elég emlékezetes tőle.





1. Edward Norton

Legrégebbi és örökkön örökké námbör van. Szintén a Harcosok klubjához köthető. El nem tudom mondani, hogy miért van ez. Vagyis hát csak az lehet, hogy tetszik, ahogy játszik. Hogy ő egy színtelen-szagtalan embernek látszik, aki mellett lehet, hogy elsétálnál, de ahogy belebújik egy szerepbe, nem tudom levenni róla a szemem. Valahogy olyan érzésem van, hogy amit a 2. helyen tanyázó Nagy Zsolt ösztönből nyom, azt ő agyból csinálja. Most találtam egy találó mondatot a munkáiról: "Often plays intelligent but troubled characters". Szeretem az intelligent but troubled embereket. Amúgy meg a Yale-en diplomázott töriből, meg tud japánul, és Salma Hayekkel nyomult jóideig, akit nyilván sok pasi irigyelt tőle, úgyhogy Edward kurvára tudhat valamit. Meg ugye a Színes fátyolban (ami egy felejthető alkotás) annyira jól adta, hogy eleinte szánalmas volt, és aztán úgy éreztem én is, hogy kit érdekel ha egy csókjától megfertőződnék valami halálos trópusi kórral, boldog lenne életem vége. Az én drága Edwárdom maratonokat futkároz, szegény maszáj harcosokat patronál, minden ami kell. Vérzik a szívem, hogy csak távolról (nagyon nagyon marhára elképesztően baromira), nagyon távolról imádhatom.



Well well, ez volt az enyém. Annyi közös van az első helyekben, hogy végülis ő is Edward, ezért tuti, hogy illek ebbe a blogos csapatba :D Biztos vagyok benne, hogy valamiféle szerelmemet kihagytam, és majd verni fogom a fejem a falba, de akkor fogalmazzunk úgy, hogy ebben a pillanatban ezeket a férfiakat kedvelem.


6 megjegyzés:

  1. JAMES MCAVOY!!! vávávávává, kihagytaaaam!!! tudtam, hogy ez lesz. Jim Sturgess-en meg egyébként még gondolkodtam is, de le kell még tennie majd valamit az asztalkára, hogy bekerülhessen. de jó úton halad :D naés Edward Norton... ismét filófiló.

    VálaszTörlés
  2. oké, john cusack.tudtam...róla meg eszembe jutott kevin spacey...vááááááááá...lesz egy új listám:D top 20:D

    VálaszTörlés
  3. John Cusack-et magyarázd már el nekem, mert még mindig nem tudom megfogalmazni normálisan, h miért szeretem... Te? Edward egyértelmű, Ani :D csak az enyém lehet, senki másé :D

    VálaszTörlés
  4. engem is a pop,csajokkal vett meg...na meg a war inc. vagy a being john malkovich. ááá.nem tudom. de john malkovichot is dugnám amúgy, kövezzetek meg:D

    VálaszTörlés
  5. JOHN MALKOVICH!!!! meg akkor már bocs, de JEREMY IRONS IS!!! Gyahh, hahhh!!! Basszzus, nagyon érlelődik egy kövi lista...

    VálaszTörlés