2010. február 9., kedd

Leg. Legebb. Leglegebb.

Folytatva a hagyományt, én is összeállítottam egy 10-es listát kedvenceimből. Már itt is van a 10. számú versenyző!

Aki nem más, mint Paolo Nutini. Az olasz származású skót énekes 2006 májusában robbant be a brit zenei életbe – no meg lányok ezreinek szívébe - These Streets című dalával. Angyalarcú, aranytorkú gitárossrác, akinek szívdöglesztően vagány stílusa van.



Ashton Kutcher a 9.-es numera. Imádtam borostás egyetemistaként a Pillangó hatásban. Gyönyörű, nagy bogárszemei vannak. Ott lejjebb ti is láthatjátok:



A következő ’leg’ a párizsi elektronikus banda, az I am un chien !! oszlopos tagja, a képen bal oldalt látható David Fontao. Már a tekintete arról árulkodik, hogy igazi francia Monsieur-rel állunk szemben. És a kukászsák anyagból készült dzsekit is megbocsátom neki, ha így néz rám a monitorról. Továbbá odavagyok azért a sok szőrért a fején. Én túrnám a haját. És ti?



Évek óta rajongója vagyok a fiatal Mick Jagger-nek. Ma már inkább nagyapámnak fogadnám el, de 1960 tájékán biztos nem rugdostam volna ki az ágyamból.



Jude Law-t A tehetséges Mr. Ripley-ben kedveltem meg, ahol szerintem abszolút eredetien játssza az Olaszországba betelepült tehetős amerikai fiatalt. De egyébként Watson Doktor szerepében is imádtam hetyke bajusszal a Sherlock Holmes-ban. Bárhogy is, én elmerülnék azokban a tengerkék szemekben.



Nem maradhat ki a sorból Colin Firth, aki a Büszkeség és balítélet Mr. Darcyjaként lopta be magát a szívembe. Imádom, hogy a filmben arcának csak apró rezdüléseivel is rengeteg rejtett érzelmet képes kifejezni. Továbbá muszáj említést tennem a pajuszáról, ami szerintem irtó szexin áll neki. Szóval csak hajrá fiúk, tessék elkezdeni arcszőrzetet növeszteni!



Megint egy francia csődör következik: Louis Garrel-t a The Dreamers című Bertolucci- filmben ismertem meg, melyben Eva Green-nel testvérekként, a filmek furcsa világában, egy önmaguk által teremtett burokban élnek. De ez majd egy külön bejegyzés lesz. A lényeg, hogy összegyűrném vele a lepedőt. :)



Vétek lenne kihagyni a tinilányok adoniszát, Robert Pattinson-t, aki a Twilight-ban nyújtott szemöldökráncolásával vált a vörös szőnyeg ünnepelt sztárjává, engem mégis a Little Ashes-ben nyűgözött le igazán Salvador Dalí szerepében. Itt mutatkozott meg Robert valódi színészi zsenialitása, és ebben a filmben tudott végre kilépni a beskatulyázott vámpírszerepből. A kép alapján pedig nem csoda, hogy a fél világ a bugyijába élvez Rob láttán.



Naná hogy Johnny Depp is szerepel a listán! Bajusszal, vagy anélkül, raszta hajjal, széttetoválva, jöhet minden formában. Ezerarcú színész. Szeretjük.



És az elsőszámú numera. Habár a képen kevésbé látszik, de ilyen gyönyörűen ívelt, csókos szájnak párja nincsen. Számomra minden tekintetben ő a maszkulanitás netovábbja. Íme hát a férfinem omegája: Jackson Rrrathboooone!



Harr.

4 megjegyzés:

  1. gratulálok az első bejegyzésedhez, Dilay! :D Igen, újabb kifelejtett embör.. Paolo (L) Dugnám, de még hogy. Tegyük is be a Cry Me a River Covert! :D

    VálaszTörlés
  2. én kztcherfiúból kiábrándultam a spreadben.kár érte...de azért még megölelgetném:D

    VálaszTörlés
  3. paolo nekem is megjelent valahol a nyúltagyam tájékán, ashtonnal együtt.. és rájöttem hogy kihagytam még stinget meg jamiroquai jaykayt és ewan mcgregort, dehát üsse kavics. azért az jelent valamit h dilájt csak egy pasilistával lehetett alkotásra bírni :D:D

    VálaszTörlés
  4. Hmm, kit mi motivál. :D

    Ewan az én listámon is rajta volt mindaddig, amíg nem láttam Jim Carrey-vel csókolózni.
    -_-

    VálaszTörlés