2009. december 18., péntek

Hello world I'm your wildest girl

Elérkezett az a pillanat, amire rajtam kívül már nagyon sokan vártak: Kijött (mégha csak 50 másodpercben is) a The Runaways teaser trailere!

És hogy ez mit is takar? Hát, reményeim szerint ezt sikerül majd összefoglalnom a következő mondatokban.
Tehát a The Runaways egy a '70es évek végén működő, amerikai csaj rockbanda, tagjai között Joan Jettel. Bevallom őszintén, én róluk korábban nem halottam, csak Jettet, illetve a zenéjét ismertem (mint utóbb kiderült, köztük sok egykori Runaways dalt is, csak nálam azok is simán Joan Jett neve alatt futottak). De ez lényegtelen. Az énekesük, Cherry Currie, kiadott egy önéletrajzi könyvet Neon Angels címmel, ami alapján aztán egy forgatókönyv készült, amiből idén nyáron filmet forgattak. Ennek a filmnek a két főszereplője Dakota Fanning és Kristen Stewart. Most már érthető gondolom, miért írok erről...
A forgatókönyvet volt szerencsén úgy két hete olvasni. Szerintem rendeben van. Sok zene, sok csaj, sok-sok hiszti. A leírtak alapján néhány ötletes húzással...
Mielőtt rátérnék magára a trailerre, megemlíteném, hogy a rendező hölgy az elsőfilmes Floria Sigismondi, akinek munkásságát két Marilyn Manson klippel lehet gyoran a youtube segítségével csekkolni ( http://www.youtube.com/watch?v=d1EZeQ5Jmj0 illetve http://www.youtube.com/watch?v=2AmM2FAaxb8). Merész.

És akkor a trailer:


Hmmm...Dakota Fanningről nem merek nagyon írni. 15 éves... De basszus, láttátok azt a fűzőt??? Ahhoz képes, hogy milyen jelenetei lesznek (Kristennel közösen) a filmben, ez még semmi nem volt...

Kristen. Ebben az 50 másodperceben volt gyilkos bitchface, székdobálás, ajakharapdálás, gitár-ének-dakotásimi, fürdőkádbamerülés (kstewdevotee: 'You CAN sorta see her nibbly things!!!')... Hát igen. Inkább abbahagyom. The Stew owns me.

Még annyi, hogy Sundance-en lesz premier, március 19-től pedig már a mozikban lesz látható a film. És igen, maguk a színészek zenélnek és énekelnek a filmben. Enjoy!

1 megjegyzés:

  1. KStew "things"-jeire ott a WTTR, de a Runawayst nagyon várom már, egyszerűen k@rvajó a tréler, bár a szkriptig még nem jutottam el. Dakota ott lesz, engem a NMban meggyőzött, de basszus először fel sem ismertem... várós a dolog, ott leszek a prömin, sundance-ről meg hátha jön majd pár nagyonkamerás kis részlet :D amire rávetem magam, mielőtt még a summit törölteti.

    Runaways Stew, kent véjt!! :D

    VálaszTörlés