2009. december 19., szombat

Mellékletek

Van, amikor nézek valami filmet vagy sorozatot, és elég sokszor nem a főszereplő hímre gerjedek, hanem egy mellékesre. Összegyűjtöttem egy pár arcot, akik csomó ideig megmaradtak, de néhány esetben komoly utánajárást igényelt egyáltalán a nevüket megtudni.

Hát gondolom őt azért nem kell bemutatni, a Veronica Mars elveszett lelke, a gazdag Logan Echolls, azaz Jason Dohring. Szerintem ha csak jönne szembe az utcán, észre sem venném, de ahogy Veronicával összejöttek, hát az nekem marhára tetszett. Biztos az is benne van, hogy szegény milyen magányos (a sorozatban), meg igazából nagyon jógyerek meg milyen szomorú volt az anyukája miatt, meg minden ami kell. Szóval LÁV. Ja, a kép nálam készült, a kert végében tartom, a faházban. Keveset eszik, de nagyon szereti az ananászt, azért bármire képes :D :D


Na nézzük, ki ez itt! Ó, hát persze, hogy Eric Szmanda, aki szintén a mainstreamhez tartozik, tekintve, hogy a CSI nézői Gil Grissom keze alatt láthatták már dolgozni, mint Greg Sanders. Ericnek annyira egy édesbédes aranyos kölyökkutya feje van, hogy reggelig vakargatnám a füle tövét. Szép magas srác (1.83), szereti Mansont, de szerintem a szőke melírokat a hajában át kéne gondolni, mert az nem menő. Tetesd ki a hajadból a szőkét, Eric! Amúgy szingli, amikor már lesz jól fizető állásom, amiből finanszírozhatom a repjegyet, meglátogatom. Felfekszek elé a boncasztalra vagy valami (tudom, ő nem boncol, de akkor majd elemezheti a gyomortartalmam vagy ilyesmi)(nem, nem tervezem, hogy lehányom amúgy).


A következő versenyzőnk Charlie Hofheimer, akit annak idején a Szív hídjai c. filmben láttam, a Meryl Streep által alakított zenetanárnő csellista fiaként. Nem is tudom, hogy mi tetszett meg először benne, a cselló, vagy az orrcimpája. Annyira érzéki feje volt akkor, mostmár szegény eléggé elvirágzott, kopaszodik is, fel tűnik néha-néha nyomozós sorozatokban, de nem lett szupersztár. Csúnya képet nem mutatok, úgy akarok rá emlékezni, ahogy kb. először megláttam.


Aztán van itt még egy olyan, hogy Kyle Gallner. Őt ma hosszú idő után láttam A Főnök c. sorozatban, ahol nagyon kétségbeesett, kisírt szemű meleg tinifiút játszott és az én érzelmeim megint fellángoltak. Elég közel áll hozzánk korban, mert '86-os, ami teljesen jó, viszont elég pirinyó, mert csak 173 cm, de elnézem neki. Ennek a fiúnak is olyan nemtom, sejtelmes feje van, hogy mindenféle csúnyaságokat művelnék vele, amit itt most le sem írok, mert ez nem az a blog. Volt a Smallville-ben is. Jaj, nem is tudom milyen képet tegyek ki, a fotók nem igazán adják vissza a srác külsejének esszenciáját, dehát sajnos nemtom 3d-ben beilleszteni :( Amúgy csak én látom úgy, vagy Kyle és Charlie Hofheimer fején tényleg van valami nagyon hasonló? Az orruk? Szeretem a fura orrokat.


És itt a bónusz, őt mondhatjuk szerintem a legsikeresebbnek a felsoroltak közül: Jason Segel! :D Nem vagyok egy ultra HIMYM fan, de ez a pasas egyszerűen... Hát zabálnám! Egy hatalmas nagy (193 cm) állat, olyan macika fejjel, hogy ki ne menne hozzá szívesen? Szereti diznilendet meg a regit és még ő is egyedülálló!! Amúgy tud zongorázni. Majd ha látom, megkérem, hogy írja meg a blogunk himnuszát, valami olyan stílusban, mint a vámpír musical a Forgetting Sarah Marshallban (vámpírok, már megint, naná).



Na, nekem ők jutottak eszembe elsőnek, de tuti, hogy most kihagytam valakit, de majd máskor folytatom. Nektek kik vannak? Csemegézzünk! Amúgy most vettem észre, hogy talán magasság fetisiszta is vagyok? Nem értem miért írtam ki a magasságukat. Vagyis de, mert imádom azt, ami NAGY.

4 megjegyzés:

  1. magasságfetisiszta- IGEN! de én ugye okkal :D nekem a nagyonalap az Lee Pace (L) imádom azt a kutyanézését a Pushing Daisiesben, meg a The Fall-t szerintem nélküle is imádnám a képi vilűga miatt, de hát Lee egyszerűen zseniálisan kiegészíti a látványt. hörr.

    Aztán ott van Zachary Levi, alias Chuck, aki szintén MAGAS, és szeretem a chuckos nerd- fejét, az AWESOME-okat meg a bénáskodásait. egyszerűen megisimizném a fejét, hogy semmi baj, szívem, leszel te még "No more Mr Nice Spy".

    Aztán ott van Bradley Cooper, akibe az Alias óta szerelmes vagyok, a Hangoverben pedig az a szemüveg, aaahh!!

    És ha már alias.. Michael Vartan alias Vaughn ügynök. Egyszerűen gyönyörűszéép!!

    Meg még ott van (visszatérve a Chuckhoz) Adam Baldwin, azaz Agent Casey. a hümmögései meg a morgásai ennivalóak, és ő is GECIMAGAS!!!

    A nagyonnagyonnagy ő pedig (oké, nem mellékszereplkő meg mittomén) RPATZ!!! (L) Ő is magas, szééép magas, szóval jöhet :D egyelőre ennyi, majd még írok, ha eszembe jut valaki.

    VálaszTörlés
  2. jó, oké, az enyéim nem mindannyian mellékszereplők, de akkor vegyük azokat a filmeket meg sorikat, ahol azok voltak :D így hirtelen a Miss Pettigrew Lives For a Day jut eszembe, de a többieknek is vannak mellékszerepei. mint pölö Rob meg a nibelung cucc, LOL :D

    VálaszTörlés
  3. jason dohring=szcientista, és ez szerintem félelmetes, kyle gallner meg megerőszakolta veronica marsot, ezért nekem nem szimpi. az én listámon rajta lenne giovanni ribisi, martin starr, jay baruchel...és úgy hirtelen most ők jutottak csak eszembe.pedig nagyon sokan vannak...gondolkodnom kell:D

    VálaszTörlés
  4. jó, de ien kicsiségekre nem adunk,hogy ki szci meg hogy ki kit erőszakolt meg filmen. amúgy meg ez az első évadban volt? tökre nem emlékszem rá, ha meg a 2. évadban volt, akkor szenya vagy mert nem láttam és spoilereztél. giovanni tényleg király, nagyon bírtam az earlben :D

    VálaszTörlés