2009. december 16., szerda

Van olyan, aki komolyan tudja EZT venni???

Kihirdetésre kerültek az idei év Prezzie nyertesei. Hogy mi a f@sz is ez? Van ugye az amerikai blogger és önjelölt celeb Perez Hilton, aki a blogján ilyen mindenféle breaking celebhírekkel foglalkozik (értsd: összelopkodja más oldalak híreit - ezt is jelentős, néha több napos késéssel - és azt hiszi, hogy jópofa, általában pár mondatos megjegyzéseket fűz hozzá) és ezért a mindenféle rendezvények szervezői azt hiszik, hogy meg kell őt hívniük mindenhová, mert még KÖNYVET IS ÍRT!!! Na, szóval van ő, és ő osztja ki ezeket a igen elmésen saját magáról elnevezett Prezzieket. Van pár nagyon okos kategóriája: biggest famewhore vagy biggest douche bag(ezeket nem értem, miért nem ő nyerte), hottest mess, fiercest cougar, etc. Aztán van egy kategória, amit Kristen 'nyert' meg: worts dressed...Jó, nyilván ő sem tetszhet mindenkinek.

Perez kommentje ehhez a képhez:
"Is this any surprise? K-Stew consistently looks like she just rolled out of bed. And not in a sexy, tousled-hair kind of way!"

Hmm...Look who's talking!

Yumm...ezek a lábak...

Értem én, hogy buzee, de azért könyörgöm...

Mi ez a sárga cucc a fején (meg sárga kesztyű???)? I don't get it...

A szomszédasszonyom is így öltözködne, ha lenne rá pénze. Szoktuk is rá mondani, hogy mind hülye, aki nem normális...


Ennyi lenne. Köszönöm a figyelmet!

3 megjegyzés:

  1. Perez egy hülye kecseg. szánalom. egyébként az meg van, hogy csak mi kommentelgetjük egymás bejegyzéseit? :D sehol senki.. Ancsika egyáltalán járt már itt? :D

    VálaszTörlés
  2. szerintem Ancsika már nem is emlékszik, hogy ő itt elvileg társszerző...:D Délike olvas még minket?:D de amúgy tényleg gány, hogy csak mi kommentelgetünk egymásnak:D gyerünk emberek, lehet itt szídni perezt!!!:D

    VálaszTörlés
  3. MUHAHAHAHAHA :D:D:D elvileg most akkor nekem sem lenne szabad kommentelni dehát ezen jót röhögtem :D mindenki hülye aki nemnormális :D

    VálaszTörlés