2009. december 4., péntek

Indulok Svédországba, majd jelentkezem...

Viszem magammal a lángvágómat...

némi kötelet...
egy svéd szex-szótárat..
meleg tundrabugyit...
Hogy elnyerhessem, vagy inkább ahogy a fentebbi ábra is mutatja, erőszakkal megszerezzem jelenlegi nagy filmes szerelmem, Gustav Hammarsten szívét, és egyéb tartozékait.
Ő egy mágnes által undi koboldnak aposztrofált színész, svédországból (a szőke haj-kékszem kombó őshazájából), és nagyon cuki. Olyan amorfan cuki, mert én ilyenekre bukok. Nagy orr, vöröses borosta, gyah, kék szemek, és cukicuki. Ja, és valami negyvenkét éves. Mindenesetre ha öltönyben van, vagy ha épp hippit alakít a hetvenes években, netalántán buziként veti rá magát S. Baron Cohenre, nekem akkor is ő kell.
Megnéztem ma vele egy interjút a Brüno film kapcsán. Semmit se értettem a "berümtwerden" (híressé válni) szókapcsolatonkívül, de arra figyelmes lettem, hogy a mellszőre kb. félúton láthatóvá válik egy igen trükkösnek nem nevezhető kameraállásból. Akkor arra gondoltam, hogy olyan vagyok én is, mint Ti, kedves Tvájlájtrajongó blogtársaim. Csak én a szélsőségeket imádom. Úgyhogy Gustav-ot most elhelyeztem a szívemben, mint követnivaló filmszínészt. Van egy filmje a Together, amiben hippit alakít, és hatalmas szakálla van. OMG. Az nagyon hülyén áll neki, de meg fogom nézni.
Megyek, és keresek még róla képeket. Egyébként a színházban most mutattak be vele Nov. 20-án valami megjegyezhetetlen nevű színdarabot. Ott lisztparókában küldi. Aztakurva. Ennyi fétist nekem ne mutogassanak, mert nem állok jót magamért.
Na, de veszem a cuccom, és importálom a jóembert. Itt legalább meleg van.
[Ja, és ez a kép a Hot Men nevezetű oldalról származik, így biztosra veszem nem csak nekem van ilyen kibaszott szar ízlésem. Ugyebár. Még annyit h Ő Lutz a Brüno-ból. ]
Az interjút is belinkelem, hogy halljátok a cukit beszélni, létezni. :D

4 megjegyzés:

  1. Ő a te ROBSTENEEED!!!! Köszönöm, hogy megérhettem ezt a napot :D Egyébként nem tudom, mi baja van Krisznek, de azért a koboldtól nagyon messze van...

    VálaszTörlés
  2. nekem a tundrabugyis kép jobbn bejön.ez van:)

    VálaszTörlés
  3. hát a képen amit mutatott ien.. kicsit koboldos volt. mostmár inkább csak fényesfejű. :D legyetek boldogok. btw Ádám osztja a rajongásod?

    VálaszTörlés