2009. november 10., kedd

bejelentkező


Na, ha anibani tegnap rávette magát, hogy megírja a blog első bejegyzésést, kötelessgégemnek érzem eme tettet az én oldalamról is elkövetni.
Szerintem nyugodtan fogalmazhatok úgy, hogy ezzel a bloggal az a célunk, hogy egy kis betekintést engedjünk az elménkbe, hogy megmutassuk, mi hogyan látjuk a világot. És itt világ alatt nem azt kell érteni, hogy csinálunk egy 'our privat life' eszmefuttatást, hogy mi történik velünk nap mint nap. Itt terveink szerint filmekről, zenéről, sorikról és rajongásról lesz szó. Néha egy embertelen kritikus, máskor pedig az elvetemült rajongó szemszögéből mutatunk majd be valamit. Igen, elvetemült rajongás...hmmm...
Anibani azt írta, hogy ő középiskola környékén mondott le a büszkeségéről. Nos, én már akkor, mikor áltsuliban puszilgattam a BSB posztereket a falon. Igen, korán kezdtem, és ez azt is jelenti, hogy nagy gyakoraltra tettem szert eme hosszú úton. Volt itt minden: BSB, VIP, Vasas SC, S Club 7, Győri ETO KC, Buffy, Veronika Mars, etc. És bár most tényleg csak pár dolgot soroltam fel, mindenki láthatja, hogy elég...színes az érdeklődési köröm. Pár guilty pleasure-rel megfűszerezve.

Na, nem hablatyolok tovább, majd meglátjátok, és mi is meglátjuk, miként alakul a blogsorsunk. Jó szórakozást az olvasáshoz, nekünk az írás tuti az lesz:p

Még annyit, hogy 9 nap és tvájáááááájt:) Ha nem bírjátok addig, akkor:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése