2009. november 11., szerda

még némi elsőzés

Én is nyalnék a mézesbödönből, amit az előttem szólók kiborítottak.
Ha már rajongós, kritikálós, leírós blogról van szó, akkor itt a helyem, mert filmek, sorozatok, és a mozi világa az ami éltet, és igazán lázba hoz.
Ha Ani középsuliban kezdte, akkor mondok jobbat, én már általános iskolás koromban is mutattam furcsa... rajongásra utaló tüneteket, és nem sikerült felgyógyulni belőle. (pl. X-Akták)
Sokat fordult azóta a világ, és igazi sorozat-junkie lettem, képtelen vagyok lejönni róla. Szerencsére a main-stream-en kívül is sok minden megkörnyékez (pl. a Seth Rogen féle Freaks&Geeks), úgyhogy ha épp befejeződik a tengerentúlon egy-egy sori, akkor is van mit bambulni.
Főleg ritkaságokról szeretnék írni, ami nem nélkülözi majd a Távol-keleti filmek garmadáját, de belekóstolok a többiek által rajongott mozikba is, hátha én is beépülök.. mondjuk.. a.. Tvájlájt fanatikusok táborába.
Erre a legjobb alkalom a saga legújabb adaptációja lesz.
Én ott fogok ülni.. És Ti?

3 megjegyzés:

  1. Anibani a középsuli, én is áltsuli vagyok:D Amúgy WELCOME!!!Ha majd Tvájlájton ülünk egymás mellett, lesz drink is a welvome mellé:)

    VálaszTörlés
  2. oh sry, akkor helló áltsulis rajongóluvnya :D
    nagyon örültem amikor kiderült, hogy Te is ott leszel :):):):) alap! :D

    VálaszTörlés
  3. na, áltsuliban bekksztrít volt, de akkor még nem érettem meg. na. egyébként meg, HELÓÓ, MEARII!!! jövő péntek, áháháháááá!

    VálaszTörlés