2009. november 14., szombat

People's Choice Awards 2010 Január 6.

Ma leadtam a voksomat, hogy majd 2010-ben megtudjam, mennyire nem ők nyertek, és majd anyázhassak, hogy az egész világ hülye, vagy én vagyok nagyon az. Vagy inkább elvakult rajongó. :)
Itt lehet szavazni!

Lássuk én kikre tettem le a voksom:


Bocs, de ebben a mezőnyben azért még mindig ő volt a legerősebb.
Ez az összeállítás komoly akart lenni? Ezek a színésznők gyakorlatilag már annyira le vannak használva, és annyira sablonos szerepeket sóznak rájuk az utóbbi időben, hogy az hihetetlen. Vagy nekem lett szar ízlésem. Mindegy.

Namost, ezek közül 4 egyébként is kedvencem, Jim Carrey meg klasszikus. Na akkor most melyik? Ryan cuki volt a The Proposal-ban, de azért mert szép a hasa még nem fogom őt választani. Nem-és-nem! Adam Sandler. Ez van. Ben Stillernek meg milyen haja van már! LOL. Zoolander 2-t kérek, azonnal!

Baszki! Ezek szívatnak! Most komolyan választanom kéne? Akkor megosztott díjat kapjon a District9, a Paranormal Activity, és a The Inglorius Basterds. (Vicces, hogy ebből kettő kézikamerás múvi.)

Asszem ez nem is kérdéses. :)

A Született feleségeken kívül mindet!

Alec Baldwin-on kívül szintén mindenki megérdemelné a díjat.

És végül kedvenc new comer sorozat, hát vitatkoztam magammal melyik legyen. A V(2009) vagy a FlashForward, hát az FF nyert, mert egyelőre abból több epizódot láttam és kicsit több ígéret van benne, míg a másikat a púr nézettség miatt a végén úgyis leveszik a képernyőről. (Mármint egyelőre bombasiker, de nem az a fajta sorozat, ami sokáig képernyőn maradna. Szerintem. Pedig istenienkirályos.)

Persze rettentő sok kategóriában lehet szavazni az előbbieken kívül, de engem nem érdekel ki lesz a legjobb R&B énekes. A prioritásaimat megszavazgattam, most már csak várni kell lelkesen következő januárig. :)

1 megjegyzés:

  1. indie filmeknél nálam simán nyert 500 days of summer, comedynél a big bang, comediannél NPH, newcommernél a three rivers(csak azt nézem, és van benne shane:D), dráma szintén house, comedic star az ryan (proposal+adventureland).movie actress meg alap, hogy kristen:D de sandra bullockot is imádom,hiába vált sablonossá már, időt-elütős filmek terén verhetetlen:D

    VálaszTörlés