2009. november 28., szombat

UFO - Ütős trailer a 70-es évekből

Egy kedves 1970-1971 között játszódó britt sci-fi sorozat trailer-ét hoztam el nektek, amit olyan pörgősre, és ritmusosra vágtak az illetékesek, hogy nekem kedvem lenne rázni rá csökevényes testem. Aki ismeri az Austin Powers féle intrókat, ..na még abban vannak ilyen vágások, hiszen az meg erre a korra reflektál, szóval hja. Egyébként most olvastam, hogy talán lesz belőle mozifilm, amit tavasszal kezdenek forgatni. \o/
Maga a sorozat nekem érdekes, hiszen jönnek benne a földönkívüliek, és jól leszüretelik (az angol wikin *HARVESTHARVESTHARVESTHARVESTHARVEST) az emberek szerveit maguknak. Sajnos azonban nem visz rá a lélek, hogy még egy sorozattal gazdagítsam a palettát idén már, de mindenképpen belekukkantok, hogy is ment ez a 70-es években. Addig meg nézzétek a tréjlert,... ezerszer!




*Olvasóknak mondom: A blogszerzők nagyjából 99.9999%-a Farmville őrült volt vagy még az.

2 megjegyzés:

  1. HÁRVESZT!!!! Egyébként köszi a videót, tetszett. Tényleg olyan Austin Powers- féle :D

    VálaszTörlés
  2. annyira tudtam, hogy te írtál ufós posztot...te kis 2012es meari...:D

    VálaszTörlés