2009. november 21., szombat

Nyúmún 1.0

Tegnap tehát megnéztük a new moont, és akkor egy pár szót én is.


Egyszerűen ZSENIÁLIS!!! A történetre nem térnék ki, mert meari (többé-kevésbé pontosan :P) vázolta a helyzetet, szóval.

Az előbb emlegetett pézsé-osztás az... dobpergééééés... én voltam- szörprájz- szörprájz :D És kellett is.

Azon kicsit kiakadtam, mikor Edward először feltűnt, és egy fél.. nem, EGÉSZ ISTENKÉNT vomult a volvótól Bella felé, és én erről pont LEMARADTAM, mert egy pasi éppen akkor mászott át rajtam (értsd szó szerint), majd beült horkolni. Oké, nem a kifejezett célcsoport egy hatvanas pasas, de akkor minek jön??

Aztán a szakítós jelenet az váháháá... bőgés. Bella és az idő múlása bejött... bőgés. Meg most több nem jut eszembe, de 3-4 pézsét simán elhasználtam (jó, nem a Zewa 8 rétegű, hanem a pézsé gazdaságos Szindy-fajtából). És végig Edward annyira HOT volt, hogy komolyan... Taylort nem bírom, de kifejezetten jól állt neki a haj, meg az "esőben álló vérfarkas vagyok, ne közelíts, Bella, mert véletlenül megöllek, hörr" -jelenet az ott volt. A wolf-pack kockahasai utánozhatatlatnok. És akkor a múltkori mearie-s Flash Forwardos poszthoz hasonlóan, íme.

Jacob- dugnám. Wolf pack- dugnám, akár egyszerre is az összeset. Charlie- dugnám. Carlisle- dugnám. Emmett- dugnám. Caius- Jamieként dugnám. Demetri- Charlie Bewley-ként, a brit akcentusával együtt dugnám. Jasper- dugnám, demégyhogy, ezzel a dajerolt hajjal is. EDWARD- DUGNÁM! MEGTARTANÁM!
LELAKATOLNÁM!



Szóval ez... vááá!!! Elmondhatatlan! És a legjobb, hogy Chris Weitznek VAN HUMORA! A kibújt a farkas a zsákból, meg amikor Jasper Igen-t mond Bella átalakítós kérésére... igen, végre, erről van szó!

Hú, még annyi minden bennszakadt... ja, igen. Mikor Edward megtudja, hogy Bella halott, hát az gyönyörű. Rob Pattinsonnak a "legjobban szenvedni tudó színész" Oscart, de gyorsan!! És az sem zavar, hogy a Volterrás jelenetnél festett volt a kockahasa, mert dugnám. Akárhogy is van.



A megbocsizok-szeretlek volterrás jelenetet én húztam volna még, a romi lelkemnek szüksége lett volna rá, de értem én, hogy nem lehet.

A farkasok. Marhajól meg voltak csinálva, érzelmekkel, mozgással, kinézettel. Pacsi! A Victoriás üldözős jelenet nagyon ott volt, csakúgy, mint a Volturis verekedős. Apropó Volturi. Michael Sheen (Aro) zseniálisan jól játszott, csakúgy, mint Dakota. Riszpekt és újabb pacsi, remekül alakították a vámpírok legveszedelmesjebbeit!



Kristen Stewartról nem esett még szó, aki végig nagyon fájlalja magát, zihál és hörög, nyitott szájjal. IMÁDOM! Olvastam olyan kritikát, hogy se ő, se Edward nem csinál mást, csak szenved. Így van. Erről szól a könyv. Komolyan. Szóval Kristen nagyot játszik, és a rossz-álmos ordítós részeket is megkönnyeztem. Igen.

De hogy negatívat is mondjak, az "Alice látja, hogy Bella vámpír lesz"-rész... hát... Jane Austen regénybe illő idill, ami itt egyszerűen nem klappol, nem bírtam ki röhögés nélkül. Viszont a *sparkling*-dolgot végre helyre tették, teljesen rendben van! Tényleg gyémánt- szerű. Lesz majd még több kritikai hozzászólásom, ha többször láttam a filmet, ez most az első benyomásos dolog volt.

Summasummárum, New Moon nagyon ott van, sokat fogom még nézni, meg beszélni is róla. Jó rendező, jó forgatókönyv, jó látványtervezés, mégjobb színészek. Nem véletlenül vert le mindenkit (még HP-t is) az első estén 26.27 millió dolláros bevétellel.

1 megjegyzés:

  1. sosem láttam még filmet kétszer moziban.azt hiszem ez sokat elmond. mint ahogy az is, hogy tervben van egy harmadik mozilátogatás is...:D sunáznám a teljes férfi castot. na meg persze stewiet...:)

    VálaszTörlés