2009. november 29., vasárnap

Hajnali móka - volt, amikor megírtam

Nem is tudom, rakjam, ne rakjam, dehát itt röhögök rajtuk fél órája, csak rakom már. Történt ugyanis,hogy csokis glees-single ladies-es videója után elkapott a hév, és találtam mindenféle verziókat, de azt hiszem ez áll a legközelebb a szívemhez... főleg 1.01 körül az a hatalmas zuhanás :D Én is kb így tolnám, ha belekezdenék megtanulni, szóval jók a srácok! :D A kimaradt (egészen perverz) részeket a cicivel meg a bimbóval mearinek ajánlanám - és mindenkinek aki szereti! :) Köszöntem a lehetőséget.


3 megjegyzés:

  1. fasza, de nálam a csokis-féle mórás performansz mindent visz :D

    VálaszTörlés
  2. fenn van jutubon? nem? miértnem? látniakarom! :D

    VálaszTörlés
  3. talán kapjátok be...amúgy én is megnézném...:p

    VálaszTörlés