2009. november 21., szombat

New Moon


A moziba bevonulás előtt fényképezkedés mindenféle újságban fellelhető New Moon képpel, mert nem volt papírmasé Rob, és Jacob sem. :(
A mozit az Allee-ban néztük, de jelentem senki sem ájult el a széndioxid miatt, Jacob felsőteste már egy egészen más kérdés, de arról majd folyok még többet a későbbiekben.
Szóval Allee, CinemaCity, sehol a Twilight rajongó emós, kisírt szemű, könyvet még az utolsó pillanatban is olvasó emberek elszeparált csoportja. Egész jól is éreztem magam, mert hát mint kívülálló, azért rendesen rettegtem, hogy úgy engednek majd csak be moziba, hogy meg kell mondanom Jacob hasán hány a kocka.. (persze a film után már tudtam, hogy nyolc, de na!)
Szóval össznépi kajavásárlás, csak én voltam olyan bátor hogy vettem egy közepes (0.8l) kólát, mindenki a hólyagjára felügyelt, mert senki se akart kimenni WC-re, hisz akkor lemarad a jóról. Még akkor legyintettem rájuk, de jaj, milyen igazuk lett. 1 óránál már heveny vizelési inger jelentkezett, úgyhogy úgy ültem végig a filmet, hogy: "AHH JACOB" ... "AH A HÓLYAGOM."
Mikor feltankoltunk mindenféle földi jósággal, becsekkoltunk, és elfoglaltuk a terem leghátsó sorában a helyünket, abszolút páholy fíling, senki se tudott a nyakunba sírni, szóval köszi ani a gyors reakciót! :D
Azt meg kell azért mondjam, hogy a terem 99.999999%-a NŐ volt, és már a trailer-ek alatt elkezdték szétosztani a százas zsepit. OMG, gondoltam magamban, ez komoly lesz, és ha én is elbőgöm magam, akkor aztán a Világ megáll forogni, megfordulnak a pólusok, és.. nade, az egy másik film.

A film egyébként azzal kezd, hogy Edward és családja elköltözik Forks-ból, Bellának meg jól beadja Rob, hogy neki Ő nem elég jó, és itt nagyjából a 2 órás játékidőből másfélen Bella sír, emózik. Vicces volt ahogy megcsinálták egyébként hogy telnek a hónapok. Nem volt valami eredeti, de nem volt rossz. Aztán Bella egyik nap látni kezdi Edward-ot, aki figyelmezteti, ne tegyen semmi sületlenséget, hiszen megígértette a lánnyal, hogy ne fog utána koslatni, és úgy kell élnie, mintha Rob nem létezett volna. (Lehet ilyet egyáltalán?!) No, mindegy szóval Edward-ot meglátja, és attól kezdve folyton a veszélyes helyzeteket keresi, mert ha nagy veszélybe kerül főhősünk akkor Edward előjön valamiféle vízió formájában, és akkor láthatja. Bellánk ezek a víziók a mindene.
Aztán gyön a Jacob gyerek, aki durcán kigyúrta magát. Mondom 8 kocka hasban. Az azért nem gyenge. Már vettem is elő a sajtom, hogy lereszelem, amikor Bella előállt azzal, hogy ő krosszmotorozni akar. Hát én azon felröhögtem. Az anyja biztos salakmotoros volt. No, mindegy.
Jacob meg persze megszerelni neki a mocit, közben pedig Bellába szerelmesedik. Egyébként Jacob egy cuki. Főleg félmezetelenül, és levágott hajjal, ... az esőben. Hrrr.
Bella egyébként akkora street-fighter a motoron, hogy első alkalommal nekicsapódik egy sziklának. Grat. Szépen folyogatnak az események, egyre többet van együtt Jacob és Bella, forr a levegő. Hrr-Hrr. Persze szokásosan megy a háttérsztori, miszerint Bella írogat Alice-nek, hogy mizuvan vele. Meg az erdőben valami fenevadak, medvék vagy ilyesmik gyilkolásznak.
Aztán lassan kezd kiderülni Bella számára, hogy Jacob hmmm, vérfarkas.
(Bocs, tudom sok dolog történik még közben de a lényegretörés a cél)
És Jacob-ék meg üldözik a korábbi részből megismert goni vámpírtrió utolsó két tagját. Közben persze védelmezik Bella-t, aki ebből látványosan nagyon nem kér.
Azt meg kell említenem a CG-ről, hogy kurva jók lettek a farkasok! Ezt minden elfogultság nélkül mondom. Közük nem volt a vérfarkasokhoz, hiszen csak farkasok voltak, de nekem nagyon bejöttek. A mozgásuk, a létező környezettel való harmóniájuk nagyon hihetővé tette őket. Imádtam amikor harcoltak egymással, meg amikor az erdőn át törve futottak. Nagyon jól nézett ki ez így a vásznon! Riszpekt!
Ottán.. Hja, ez a film elejében olyan mintha az előző film lett volna, csak Jacob-bal. Megismeri Bella Jacob családját, azok befogadják, estébé, csak aztán egyik nap visszatér Alice, miután Bellát látta meghalni a sziklaugrás után.
Ekkor derül ki hogy Edward elzárkózott a világ elől, mert nagyon megviselte h ott kellett hagynia Bellát. Bellának erre nedves lesz a bugyija az izgalomtól, és miután telefonhívást kapnak, és Alice meglátja a jövőt elzúznak Olaszba LOL, mert Edward épp vámpír öngyilkosságra készül. A legnagyobb hatalmú vámpírtanács elé lép, de ők nem akarják elpusztítani különös képessége miatt, hasznosan ítélik a fajtájuk számára, így Edward megpróbálja nyíltan, és félmezetelnül felfedni magát az emberek előtt, mert ez fajtájuk egyetlen, és legszigorúbb tiltása.
Bella végigrohan (lassított felvételben) a kis városka utcáin, ahol épp pirosruhás arcok tömkelege masírozik fesztiváli hangulatban affelé az óratorony felé, ahová Bella tart.
Végül a szerelmesek egyesülnek. HAWT!
Ám a Volturi (vagymi) behívatja őket, és jól lecsihipuhizzák egymást a felek. Itt derül ki Bella szuperképessége, miszerint a vámpírok képességei nem hatnak rá. Vagy védve van tőlük. Vagy akármi. Mindegy, ez nagyon kúl. (Bár a To aru Majutsu no Index óta ezeket nem szeretem. Nullifikáló képességek LOL.)
Aztán abban állapodnak meg, hogy Alice vámpírrá teszi Bellát, és akkor semmi gáz sincsen. Bella ebbe szintén nedves bugyival, de belemegy. Edward is.. so-so. Aztán van jelenet arról, hogy Cullen-éknél mindenki (egy kivételével) befogadja Bellát, mint következő vámpírt a családjukba.
Edward pedig az utolsó jelenetben azt mondja:
"Bella... Will you marry me?"
Erre Bella:
"HÖ?"

THE END.

Áh, szóval nagyon jó film volt ám, nekem bejött. Sokkal jobb volt mint az előző, bár legalább annyira regényfilm. Érződik ez a hosszú, körülményes párbeszédeken, meg minden effélén, dehát ez van. Egyébként nekem a Jacob - Bella párosítás se annyira zavaró, de a szendvics lenne az igazi, egy motoron, Cullen-ék házában, vagy egy fa tetején.
A zenék jók voltak, de talán az az elsőben jobban bejött. A harcos jelenetek jók voltak, és a farkasokat menőbben sikerült megalkotni mint a vámpírokat, de ez sem annyira nem baj. A
Ami nagyon elragadta a fantáziám az a Volturi, vagy mi. Nagyon menő arcok lehetnek, meg az a vámpírcsaj a szőke.. akinek nem tudom most a nevét, szóval ő hihetetlenül felcsigázott, mondhatni, SUNÁZNÁM. Mindegy.
Szóval lassan beindult a történet, és kíváncsian várom a folytatást. Nem könnyeztem, még azon se, hogy Jacob néha pólót húzott, dehát ez legyen az én bajom. Addig is azt javaslom, aki az elsőt látta, és akar egy nagy "HÖ?"-t hallani Kikitől, az lesse meg a legújabb Twilight adaptációt is.

(Ja, és kedves fanatikus barátaim ne oltsatok le, ha nem értem mi miért van, könyvszűz vagyok még, de ezt ti is tudjátok.)

Nesztek a végére cuki videó Jacob-ről...


5 megjegyzés:

  1. a szőke csaj nem dakota fanning?

    VálaszTörlés
  2. @mágnes dede. és olaszországban voltak, kedves meari :D nemgond. örülök nagyon, h teccett :D

    VálaszTörlés
  3. mágnes: az a kérdés, hogy a filmben hogy hívták.. :) :D egyébként épp beszéltük h jé, mintha sikításon és cukiságon kívül tudna jáccani ez a fanning jány. :D

    ani: kösz, javítva, lol, aszittem az egyik szobor miatt h az vmi dél-amó város felett van. sry. :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. ez a srác nem is farkasember, hanem szöcskeember. anúgy miről beszélnek? nem értem. sztetek dugnak? :D vagy a lánytélleg leszbi? :D

    VálaszTörlés
  5. nem leszbi, de sokan szeretnék ha az lenne:D

    VálaszTörlés