2009. november 25., szerda

rajongó hírességek

Nem tudok egyszerűen elszakadni a twilightos témától...szánalmas. pedig a blog eredetileg nem rajongói blognak indult, mégis minden második bejegyzés az alkonyathoz kapcsolható...ez van.:)
de az a jó, hogy nem csak mi földi halandók vagyunk ennyire megszállottak, hanem olyan emberek is, akikért a világon ezrek(netán milliók rajonganak).
nem, nem jennifer love hewittra és jamie kennedyre gondolok (értük rajong egyáltalán valaki???), hanem két olyan arcra, akiket mágnes már megemlített korábban(valamilyen formában).
kate moennigről és leisha hayleyről (a gyengébbek kedvéért az L wordös shane és alice) van szó.


november 22én leisha együttesének(uh huh her) twitterjén a következő kiírás éktelenkedett: 'NEW MOOOOOOOOON!'
ezt követte aztán másnap: 'Ok, so new moon was kind of awesome. Nerd. Yes. I luf me some bella. What a talent, and by that I mean nice face' (oh, come on! she's so much more than just a nice face!!!)
jó, bevallom, az uh huh hert nem követem, leisha zenei karrierje nálam kimerült a murmursnál, de katet nem bírtam kihagyni. (jaja, mintha én lennék az egyetlen, akinek hetero létére durván bejön ez a csaj...) nála olvastam ezt (amit aztán retweeteltem is): 'never thought i would say this, but go see New Moon. i think uhhuher would agree'

hmmm...igen, ők sem célközönség, és garantáltan nem azért nézték meg a filmet, mert meztelen férfitestek vannak benne(leisha köztudottan meleg, kate meg...hát ő hivatalosan nem...de csak rá kell nézni xD) nekik biztos bejött kristen. nem csodálnám, mert ha látnám én is azt mondanám neki, amit az egyik részben Carmen anyukája mondott Shanenek - a Quinceañeras részre gondolok. ja, és pont azt a hanglejtést is használnám, amit most sajnos nem tudok beszúrni, de lényeg: 'You're so pretty!'

1 megjegyzés: