2009. november 9., hétfő

egy.

az első bejegyzés, amit akkor én írok. nagy a felelősség. szóval.
ez egy olyan blog, amin minden olyasmi lesz, ami engem/minket érdekel. bármi. de vannak specifikus dolgok, amikről kifejezetten sok szó lesz- ilyen a film meg a zene meg a sorozatok. van egy specifikus film, amiről kifejezetten sok szó lesz (nagy levegő): ez a tvájlájt.

azok, akik nem futottak tova valami rendes blogot keresni, azoknak vázolom, miért. nos mi tagadás, szánalmas kis életembe ez visz mostanában fényt, ami ugye valóban szánalmas, de valahol középiskola környékén, Stephane Lambiel négy évszakos kűrje táján lemondtam a büszkeségemről, és azóta is folyamatosan rajongok ilyen- olyan dolgokért, általában jobban, mint kevésbé, és ennek a legújabb állomása a tvájlájt- dolog. addikt lettem- twitter, blogok, képek, videók, satöbbi.

és ami még megdöbbentőbb, hogy van egy nálam is nagyobb kocka, aki szintén nagy fan (azt nem mondom, hogy nagyobb, mint én, höhö :D), aztán így a Nyúmún preimer felé közeledve úgy döntöttünk, hogy indítunk egy blogot. ez lenne az. és hogy valakit érdekeljen is a dolog, nem csak twicuccokról lesz szó, mert azért minket más is érdekel, amit majd ad hoc megosztunk a világgal.

első bejegyzést írni szar dolog, lehet jó indítás, meg el is ronthatja az egészet, de mindegy. ez lett az. majd úgyis alakul.

és akkor most leírom, hogy 10 nap még a premierig, víháá, visszaszámolunk, lassan jegyek, majd a film egy jóféle doboz camel meg heineken mellett :D

1 megjegyzés: