2009. november 17., kedd

Gyorsjelentés. Amiből idő közben hosszú lett.

És elérkezett a nagy nap, itthoni idő szerint november 17., kedd hajnali 2 óra, kinti L.A. idő szerinti november 16., hétfő, délután 5 óra. NEW MOON PREMIER LOS ANGELESBEN!
mi meg csokissal felkeltünk/ fenn maradtunk (a blogspot órája bármit is mutat, elmúlt hajnali 4 :D), hogy keressünk valami frankó lájv sztrímet, és élőben nézzük a red carpet-os cuccot.
szóval ez egy gyorsjelentés, holnap lesz bővebb, egyelőre annyit, h Anya Marina, az egyik new moonos dal énekesnője az egyik műsorvezető, a másik egy mtv-s csóka. ő rendben van, de Anya hangja elképesztően irritáló, meg a stílusa is. kezdem nem szeretni a satellite heart-ot...
van valami courtney navű csaj, aki megnyert egy "write an essey to prove that you are the world's biggest twifan" nevű dolgot (kíváncsi vagyok, mit írt...), nagyonnagyon gáz, de éb valószínűleg megszólalni se tudnék, ő meg "műsort vezet", úh nemszólokbe.

jönnek sorban a szereplők, Demetribe kicsit belezuhantam, nagyon cuki angol akcentus, óóóó. meg itt van Joan Jett és 50 Cent is. Mindenki. Stephanie Meyer ruhája elképesztően előpnytelen, nagyon idegesítő a vérvörösre kifestett kacsaszája. meg aki nem 20 kiló, tudjon öltözködni. neki nem megy.

aztán csak megérkeznek az este sztárjai. először Rob, rohan körbekörbe, a sikítástól a saját gondolataimat se hallom, autogramot osztogat, interjút ad. sima fekete öltöny, fehér ing, fekete nyakkendő, teljesen okés.

vicceskép :D



igazi robos kép :D


Taylor hasonlóképpen rohan és oszt és sikít, majd igeeen, itt van Kiki, az est főszereplője. a ruháját egyelőre csak hátulról látni, de eddig teljesen rendben van.

a stream laza halála után itt van kedvencünk, PFach, aki mindig olyan kis aranyosakat mond, mint pölö: when you're far away from home, your castmates become your family". aww...
aztán érkezik Nikki Reed, és megdöbbentő, de ebben a függönyszerű zsákruhában kövérnek látszik. továbbra sem bírom a fejét, de Kikivel országos barátnők, szóval biztos van benne valami.


Ashley ruhája meg haja se tetszik, piros nagyestélyi, hatvanas évek-haj és nagy, cigánylányos karikafülbevalók. el sem hiszem, h az MTV VMA-n ő volt a stíluskommentátor -.-

az interjúkat egy emelvényen tolják, a színésznőknek meg külön ember kell, hogy fel-le ráncigálja őket, h ne zuhanjanak a rajongók közé. klassz.

Kellan Lutz megint szőke, ééééés.

itt van ROB!!! aki Kórtnival beszélget, a csaj ölelést is kap. és nem esik össze. gondolom a sokk. én minimum sírva fakadtam volna, de valószínűbb egy erőteljes sikítófrász vagy idegroham, amitől az "oh, my god, oh my god, oh. my. goood."-on kívül nem tudtam volna mást mondani, csak zokogva, levegő után kapkodva omlottam volna Rob karjaiba. majd a lendülettől együtt zuhantunk volna alá az emelvényről a hisztérikus tömegbe. szép halál. Robért megérné, Rob gondolom kevésbé lelkesedne, hogy szerény személyemnek köszönhetően végezte darabokra szaggatva.

héé, megérkezzett Billy Burke, alias Csárli, közben mutatják a totálokat: mindenki autogramot osztogat, közben itt van christian cerratos MELLEKKEL, kifejezetten ribancnak öltözve. pedig alapvetően marhajó stílusa van a csajnak (meg a szőr-ellenes kép után bebizonyosodott, h nagy FENEKE is). buzi stylistok.

michael sheen (Aro) brit akcentusa elképesztően bájos, Kórtni közben ölelgeti, akit csak el tud kapni. irigylem nagyon.

mindjárt 5 óra, és Kristen még sehol, én meg itt ülök fél 3 óta -.- de ha már eddig kibírtam, akkor megvárom, és közben erre buzdítom csokist is (úgyis megvárja, höhö). mert Kiki közelít.

ÉS ITT VAN KSTEW!! A ruhája marhajó, a haja először fura volt, de mostmár kifejezetten nagyon tetszik :D



nagyon aranyos, nagyon jófej, nagyon szeretjük, és ezzel ennyi volt a mai hajnal, 5 óra 8 perc van, ideje aludni. holnap részletek tőlem meg csokistól is :D
szép reggelt!

már csak 3 nap, víháá :D

7 megjegyzés:

  1. Na.. Én lemaradtam arról a momentumról, hogy Kstew mikor lett Kiki, és h ti mióta zabáljátok őt ennyire? Avassatok be! :D

    VálaszTörlés
  2. az imádatot én kezdtem(olyan április környékén), anita az elején nagyon nem szívlelte:D de aztán rájött hogy ezt nem lehet sokáig csinálni...:p a kiki meg azért van mert rövidebb mint a kristen,(azért nem kris, mert az olyan mintha chrisre gondoltam volna, csak nem tudnám leírni a nevét)vagy a stewie, a the stew, vagy a kstew:D

    VálaszTörlés
  3. Kocsis kezdte el imádni, majd szinte az összes filmjének megnézése után rájöttem, h marhajó színésznő, majd néhány interjújának elolvasása/ megnézése után rájöttem, h marhanagy arc. ennyi a lényeg. ja, meg engem a The Runaways forgatásán történt esése győzött meg végleg arról, hogy imádni fogom XD

    VálaszTörlés
  4. azt hittem az mtv movie awardsos földhözvágomaztarohadtaranypopcornt győzött meg végleg:D

    VálaszTörlés
  5. az esést hamarabb láttam, mint a popkornos esős dolgot :D

    VálaszTörlés
  6. láááányok:D egy nő miatt 5-ig virrasztani???

    VálaszTörlés
  7. ezt most úgy mondod mintha miattad nem virrsztanék ötig, ha kéne:D (remélem nem kell:p)

    VálaszTörlés