2009. november 12., csütörtök

i'm officially a perv...

A mai nap valami fergeteges volt,de csak New Moon szempontból persze...:D
Madrid volt soron. Nem szaporítom a szót, beszéljenek a képek inkább:D
Balencia Spring 2010 RTW Mixed Pattern Dress. A ruha, amit Kiki viselt.(nem mintha értenék hozzá...:p)
Mondjuk ez mérföldekkel übereli a tegnapi londoni csodát (ezt biztosan állíthatom divattudatlanként is). Bár igazából miután sokat néztem, valahogy az is tetszeni kezdet...:D
Na,mindegy. Ma láttunk némi felkart, meg a szokásos hosszú lábakat.(Most komolyan,egy 165 centis csajnak hogyan lehet ennyi lába????)*irigy*

Mindegy, a lényeg, hogy menő a ruci. Ez mindenkinek feltűnt. Meg más is feltűnhetett annak, aki közelebbről is sezmügyre vette a képeket...:)
Hmmm...nice panties,great arse!:)Meg ezen a képen tök úgy látszik, mintha lenne melle. Pedig még Abracada-Bra sincs rajta...Fura. De tuti nagyon teszhetett Robnak, mert nagyon mosolygós volt ma este. És honnan gondolom, hogy a ruha/ami alatta van tette mosolygóssá?Honnan is? Ja, már emlékszem!

Ha nem lenne mindenki számára egyértelmű, Rob jobb kezét kell figyleni. Ha megtaláljátok...:)
Ennyi. Kezdem azt hinni, hogy túl sok időt töltök egyedül. Képnézegetéssel...
De nem kell félni. Az előző észrevételeim ellenére tartom magam a tegnapi állításomhoz: I heart kukiii :D

2 megjegyzés:

  1. oké, akkor nekem sincs életem?? ennyi LÁB! meg azért bevállalta. azért. én tuti féltem volna, h egy meggondolatlan karmozdulat, és Janet Jakcson- sztájlban másnap a Sun címlapján... ez a ruha valami zseniális egyébként! lávolom!

    VálaszTörlés
  2. szerintem nem tartott tőle hogy sun elején landol. ott van a welcome to the rileys(sundancen lesz bemutató ha minden igaz), ott majd minden látunk úgyis:D ja, és nincs életed, így van:D

    VálaszTörlés